Pàgines

dilluns, 19 d’octubre del 2009

Bracó-Triatleta


Doncs això, el passat 11 d'octubre, que per cert era el meu aniversari, 31 tacos!!!, em vaig estrenar com a intent de triatleta, vaig fer un triatló Sprint a Vilanova i la Geltrú, que consistia en 750m nedant, 20km en bici i 5km corrent, la veritat és que va anar molt bé, vaig estar 1:19 min, però deixant de banda el temps, ens ho varem passar molt bé, amb la familia, el dissabte ja érem a Vilanova, per aclimatar-nos...jiji, una mica de reconeixement del circuit i recollida de dorsals, i el Diumenge, sortida a les 11h, vaig haver de deixar la bici i els trastos abans de les 8:30...així que l'espera va ser llargueta, van caure 2 pitillus..jiji i a les 11, tots cap a l'aigua, al meu grup, érem uns 350 participants, i tots de cop a l'aigua, quina sensació tan espectacular!!!! acollonant!!!!


desprès de rebre algun petit cop, a nedar tot el que es podia, no és el meu fort, 19min...vaig nedar molta estona a braça...sortir de l'aigua corrent tot el que es podia, i pillar la bici, quina passada la bici de carretera, anàvem estones a més de 50km/h, al final, una mitja superior a 40km/h..

i finalment córrer, amb bastant de flato però sabent que eren 5 km, a donar-ho tot...

Desatacar també la participació de Emilill, brother del Mirlo que va quedar 2º de la seva categoria i pujant al podi, amb un temps de 1:12min...que cabrit com va..
Be, no m'enrotllo més, crec que ho heu d'experimentar vosaltres en persona..!!!, l'any que ve, hem de fer un equip, Bracó-Triatleta i passar un bon finde en una cursa d'aquestes...
Spede