Pàgines

divendres, 11 de febrer del 2011

Duatló Granollers - Mitja Barcelona

Vaig participar en aquestes proves, el 22 de gener, duatló de Granollers i el 31, mitja de Barcelona.

A la mitja, vaig anar amb el Cristian, i varem fer un bon entrenament de cara a la Marató de Barcelona, que serà el 6 de març, el resum, pot ser el de sempre, córrer i córrer, cap a la meitat, km 10, va ploure una estoneta, i ja no ens va deixar casi fins al final, un plugim que fins i tot es va agrair. Al final, 1:38. millor marca del Cristian, i jo vaig aprofitar per anar i tornar a casa corrent, cosa que va fer que sortissin 29 kms, bon entrenament per la Marató.


Del duatló, tot nou, vegada que hi participava. És molt similar a un triatló esprint, donat el ritme tan intens que es porta degut a que les distancies ho permeten. Aquí varem fer, 5km corrent, 20 en bicicleta i 2,5 corrent. El més espectacular de tot és que va ser al Circuit de Catalunya, a Montmeló, tantes curses de moto i de cotxe que hem anat a veure, una vegada havia rodat en cotxe i una altre amb la meva Montesa Impala..jiji, aquesta vegada era a peu, 1 volta i en bici de carretera, 4 voltes. Sembla poc, però res de res, vas tan a tope, que se't fa llarg i en el cas del circuit encara més, ja que tot i que a la tele sembla pla, puja bastant i les dues últimes voltes...jiji, vaig haver de baixar plat i tot. Al final vaig fer el 113 de 310, amb un temps de 1h 7min, fent el 67 corrent i petant una mica amb la bici, crec que el 160...l'any que ve, prepararé millor la bici. Era impressionant, agafar la recta, en grups de 15 tots en fila i agafant el "rebufo".

Speede