Pàgines

dilluns, 13 de setembre del 2010

Triatló de la Vila

El passat  dia 18 de Juliol vaig fer el meu 2º Triatló, a Barcelona, el Triatló de la Vila, en distancia sprint, 750-20-5kms. Ben aviat, a les 5:45 ja estava esmorzant, amb nervis, érem molts inscrits i no tenia clar de poder fer-ho bé, però be, capa la Vila a deixar la bici al parc tancat, abans de les 7:30 ja hi érem, ja que la tenia que deixar abans de les 7:50, a les 8:00 sortien els primers. Jo sortia a les 8:30, 1º tanda dels no federats. Sortida i cap a l'aigua, al principi, bastant bé, però al arribar a la primera bolla, hòsties per tots costats, moltíssima gent, érem 400 en cada sortida, així que a nedar a braça una bona estona, casi fins al final, i intentant no mirar a sota ja que havia vist 2 meduses que semblaven síndries!!!! quin fastig,el temps de la natació, molt dolent, 20 min, mentre que el 1º n'havia fet 11 ,jiji, s'ha de millorar molt. Faig una transició bastant ràpida i a pedalar, la veritat és que tot i haver-hi moltíssima gent, el circuit va ser molt ràpid i vaig fer les 3 voltes en 33 min, el que va guanyar ho va fer en 28min, i finalment, un altre cop a boxes, canvi de sabatilles i a còrrec, moltíssima calor i això que eren les 9:00 del matí, però tot i això, vaig córrer bastant còmode i vaig acabar bastant sencer, amb un temps final de 1:15 min, baixant 4 min el meu temps de l'any passat!! Al final, el 391 de 1705 inscrits, que per mi és la canya.

A veure quan us animeu d'una vegada, que ja en sé de més d'un que ho teniu entre sella i sella...jijiji


Spede