Pàgines

divendres, 2 de juliol del 2010

Transcatalunya amb dos dies

El dia de Sant Joan El Carles i jo mateix (el Mirlo) havíem quedat a les 07:00h. per agafar el tren per anar a La Molina i fer la Trasncatalunya amb dos dies.
Al tren nomes havien reenganxats i nosaltres, desprès del viatge ja estàvem preparats per començar l'aventura.

La Ruta s'inicia en la mateixa estació i agafem un preciós camí que ens porta directament al Bikepark de la Molina, i capa amunt amb el teleweewo, això si es collonut, i a disfrutar un tram de la ruta vermella
que s’han de tenir collons per baixar ràpid !!! Passem per coll de Pal i comencem una baixada llarga fins (1.300m) fins La Pobla de L’Illet, desprès a patir una miqueta ..... parem a dinar un plat de pasta boniiissim fet per el guarda del refugi d’Ardericó, Joder quina pau !!!

Al passar per la riera de Merles la caló era important i decidim fer un bany al riu haaaaaaannn que bona, desprès a patir una mica mes i arribem finalment a la fonda Ca la Maria situada a Avinyo. Havíem fet 110km !!!!!!!

Al dia següent i desprès d’una reparació a la màquina del Carles ja quedava menys per arribar a Barcelona!!!  Pugem fins Sant Llorenç Savall, corriols i fins Castellà de Valles
, desde aquest punt la ruta es totalment plana ja que va paral•lela al riu Ripoll i desprès el Besos.

Finalment cansats però contents hem aconseguit el Nostre objectiu arribar al Forum i disfrutar de la Ruta !!!!.
Descarregat el track Dia 1 La Molina - Avinyo - 111,08 km.
Descarregat el track Dia 2 Avinyo - Barcelona - 82,02km.

Enrique Martinell ha dit...

Aquesta Transcatalunya sembla bonísima.
Tant que m'he engrescat a fer-la. Gràcies pels Tracks, els he descarregat i ja els estic estudiant.A més, feia temps que volia trobar un recorregut bó per conectar el Bergadà amb Barcelona.

Aniré una mica més de tranquis que vosaltres, la faré fent dos nits (carregaré les alforjes amb la tenda i tota la pesca!), vull gaudir-la a poc a poc i no forçar el cos.
Ja us posaré un altre comentari amb el resultat de l'aventura.