Pàgines

dimarts, 11 de maig del 2010

TERRA DE REMENCES 2010

Diumenge, vaig fer la meva primera marxa de carretera, era la Terra de Remences 2010, a Sant Esteve d'en Bas, a prop d'Olot. Vaig fer el recorregut curt, 95 km i 1175 de desnivell, que per mi ja era molt, la llarga eren 175km!!! A les 6:30, esmorzar i a les 7:30 ja érem a la sortida, increible, 3000 ciclistes en un carrer del poble per sortir a les 8:00. Petardassu i a pedalar, mai havia anat amb gent per la carretera, només en el Triatló esprint de Vilanova, i quina diferencia d'anar sòl, volàvem, en pla anàvem en moments a més de 40km/h, quina passada.

Cap al km 15 comença el 1º port, que posava que era de 1º, però com anàvem frescos, el varem fer sense problemes, al arribar a dalt, encara portava una mitja de 27km/h, que per mi era la pera, paradeta a l’avituallament i cap avall, sort que havia deixat de ploure i vaig baixar lleugeret, sense arriscar i quan estava a baix, uns 30 km bastant plans, plovent un altre cop a bots i barrals, en moments pedra i tot i del fred que tenia i semblava que no pararia mai, vaig plantejar-me d'abandonar, però no, va parar de ploure per sort. Anàvem uns 15, enganxadíssims i a molt de ritme per mi, fins arribar al 2º port, que ja no plovia i era de 2º, cosa que el va fer molt portable, a meitat de port una altra paradeta a l’avituallament i a acabar el port, que finalment, ja només quedarien uns 35km de baixada i pla, ja estava fet. Al final 3:18min, molt content i amb ganes de fer-ne més, cada vegada m'agrada més això de la carretera.

Spede.

Xavi "Kanyilles" ha dit...

Fede!!! cabronet!!! quina gràcia m'ha fotut trobar aquest post teu!!! damunt ha estat per casualitat i a través del google buscant tracks de btt pel montseny ...

Jo també vaig disfrutar a la Remences!...vinga, suposo que ja deus saber qui soc: en Xavi, cunyat de l'Uri i l'Anna, la filla del Baldo.

Una abraçada!

X.

Anònim ha dit...

Ei Xavi, quina casualitat, nosaltres sortim bastant per aquesta zona del montseny, els meus amics tenen casa a Sant Pere de Vilamajor i fem bastantes sortides en btt per la zona, a veure si coincidim algún dia.

Una abraçada, Fede, spede en el blog!!

Xavi "Kanyilles" ha dit...

M'hauries de passar el mòbil o alguna manera de trovar-te ràpidet per si pujo i coincidim, tot i que veig que estàs fotut una bona bestiola ... fa temps vaig escriure aquí al vostre bloc pq vaig veure un 4x4 per Castelldefels amb la pegatina de montsenybtt ... no se si ho recordaràs ... et deixo el meu mail: xmorato@gmail.com

Vinga crack, una abraçada i com diu el Baldo "a rodar!"