Pàgines

dimarts, 9 de desembre del 2008

SENGLAR JI JI JI


Ji Ji Ji ….. sortideta per fer sencer el corriol del Senglar ….. JI JI JI, érem casi un pelotón, el Mr. Chirstian, el Spedepinyo, el Puravolada , el Superusen, el Mastercerve i el Mirlobrain pentat. La pujada com sempre a partir,


fins St. Elies, que per cert continua a la mateixa alçada, desprès sifonets … ji ji ji,... fins el corriol. Es respirava ganes de començar la baixada, aquí poso alguns vídeos de la baixada,


ji ji ji ji jji ji ji jij i,




a l’hora d’escriure això encara estic rient. Ji ji ji ji ji , i desprès a Can Noguera amb birra i bocatta di cançalada. HOOOjjjjjjj.

3 comentaris:

Cerve ha dit...

Joder Fede...
no m'he rigut casi!!!!!!!!! i vegades eh...!!!, però moltes...,moltes !!!! ji, ji, ji!!!!!
A partir d'ara, càmara sempre, i on hagi possibilitats de torta, s'ha d'estar grabant, anirà molt bé per superar els dilluns...

spede ha dit...

JIJIJIJIJI, La veritat és que jo també m'he rigut molt, moltíssim, moltíssim, anava pel taller i quan hi pensava em reia sol...jijiji

Sort de l'arbre que sinó el pinyasso haguès estat important.

Per cert, no si heu vist, que mentre jo me la foto, n'hi ha un de més a dalt, que també es tira de la bici en marxa..jiji, crec que és el mateix protagonista de l'altre video.

spede ha dit...

JIJIJIJI, jo també he rigut moltíssim, moltíssim, el video o els videos amb veu són boníssims...jijiji

Sort de l'arbre que sinó el pinyasso haguès estat important.

Per cert, "haveu vist" que mentre jo me la foto, n'hi ha un altre que també es baixa en marxa de la bici, no assenyalo a ningú però crec que és el mateix protagoniste de l'altre video, el que surt parlant amb mi a la foto..jijijiji