Pàgines

diumenge, 17 de març del 2013

Camins entre Sant Pere i cCanoves

Des de dilluns, passat he començat la temporada, que espero que em porti a completar acceptablement la transpir el proper juny. Sortida interessant pel seu recorregut combinat de camins i varietat de trams.
Endomondo Andando en bicicleta de montaña Workout: was out andando en bicicleta de montaña 32.43 km in 2h:56m:29s using Endomondo.

3 comentaris:

  1. Bona tarda!!
    Primer de tot enhorabona pel blog, hi haviem entrat més d'una vegada!!
    Per altre banda us volem informar que estem ogranitzant una cursa de BTT a Santa Maria de Palautordera per el dia 2 de juny, amb recorreguts de 28 i 47km, vam obrir inscripcions l'1 de març i ja contem amb uns 40 inscrits. Us convidem a vistar la nostre web www.montsenyextrem.com per si us hi agradaria participar. A mes a mes estem pensant en crear una secció a la web amb enllaços a webs/blogs de colles i grups de gent dels voltants, hi posem el vostre?

    Salutacions!!
    montsenyextrem@gmail.com
    www.montsenyextrem.com
    www.facebook.com/montsenyextrem

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Hola Dons perfecte !!!! ja esteu al Blog !!!!

    ResponElimina